TimeOps til bogholderen & revisoren

Du kender det helt sikkert, du sidder og arbejder, kunderne bliver ved med at ringe, nu skal de lige have hjælp til at bogføre et eller andet, du har egentlig fortalt dem, at de tit gør det forkert så du bliver nødt til at lave det hele om bagefter, på deres egen regning.

Det konstante skift fra den ene opgave til anden ødelægger din produktivitet, og ikke nok med det, det bliver hurtigt utrolig svært at holde øje med, hvad du egentlig har lavet, og hvem du har arbejdet for, i løbet af en arbejdsdag. 

TimeOps kan hjælpe dig med at få styr på din dag. Når du starter om morgenen starter du med TimeOps, starter en registrering og tildeler kunden. Når kunderne ringer fordi de skal have hjælp skifter du registrering. Når Lone så har fået al den hjælp hun skal bruge og du kan komme videre med dagens opgaver, trykker du bare start den gamle registrering og så kører du videre. 

Når du sender din faktura til Lone og hun så ikke kan forstå at regningen er blevet så stor, så sender du hende bare en opgørelse over medgået tid. Eller hvis du vil komme hende i forkøbet, så kan du også bare vedhæfte din opgørelse allerede når du sender fakturaen. Bruger du Dinero så kan det klares endnu nemmere, da du kan sende dine faktura direkte fra TimeOps igennem Dinero.

Arbejder du i marken?

En del bogholdere og revisorer tager rundt til deres kunder og hjælper dem ude på deres egne adresser, eller hvis du bare er typen der hellere vil bruge telefonen til den her slags så kan alle dine registreringer laves direkte fra telefonen, som synkronisere med det samme. Så er alle dine registreringer samlet et sted.