TimeOps Teamet har vokseværk 🚀
TimeOps har altid været en “one man army”, og det har længe stået klart for mig, at jeg havde brug for et team, til at løfte TimeOps til det fulde potentiale, men også så jeg kan sikre dig en lækker, skarp og gennemtænkt løsning på alle niveauer. Dertil, så er rejsen jo næsten altid sjovere, når man har nogen at dele op og nedture med.
Derfor har jeg været på udkig efter stærke kompetencer til markedsføring og design. Jeg har endelig fundet den helt rigtige kandidat til at hjælpe mig med at løfte TimeOps videre på rejsen.
Så lad mig præsentere: Simon N. Randløv – Marketing direktør i TimeOps 🎉

Men det er faktisk ikke alt hvad han laver,
Så lad mig præsentere alle Simons roller:




Simon says💬 :
“Jeg brænder for effektiv og datadrevet markedsføring, og jeg elsker at bygge og udvikle digitale koncepter, hvoraf min uddannelse og 8 års erfaring også udspringer fra. Jeg har igennem en længere periode stået på sidelinjen hos TimeOps og løst assisteret Morten når han ikke selv har haft ressourcen til at løse opgaverne.
Efter at have samarbejdet med Morten på flere kundeprojekter med bravour, tænkte jeg at være ombord på TimeOps skibet kunne blive en sjov og spændende rejse med en ligesindet
Og han er i fuld gang 🙌
Simon begyndte arbejdet på TimeOps i slutningen af august og er allerede i fuld gang med at give design, indhold og brand’et en en ordentlig overhaling, hvorefter de planlagte marketing strategier bliver lanceret. Så nu kommer der til at ske endnu mere end førhen på TimeOps, nu hvor vi er to motorer.
Kom med din input
Til slut vil jeg meget gerne opfordre dig til at du deler din oplevelse med TimeOps med mig hvis du har nogle gode idéer, spørgsmål eller lignende. Jeg sidder klar i chatten 💬 til snakke med dig uanset hvad.
