Timeregistrering for freelancere

Du kender det selv, kunderne ringer, opgaverne bliver sendt frem og tilbage, arbejde bliver udført, men det bliver konstant sværere og sværere, at holde styr på alle de timer man bruger på arbejdet, hvilke der skal faktureres, og hvilke der er ufakturerbare

Alle freelancere har én ting til fælles. Der skal faktureres et antal timer, og de skal registreres og håndteres på en eller anden måde, eller kommer der ingen penge i kassen.

TimeOps til freelancere er helt simpelt. Du opretter bare dine kunder i TimeOps, opretter nogle projekter på dine kunder, og begynder at registere din tid. Når det så er ved, at være tid til, at fakturere, kan du blot hente en oversigt over medgået tid, og fakturere direkte til din kunde. Derudover hvis kunden gerne vil have en yderligere specifikation af medgået tid, kan du downloade en PDF rapport over alle dine registreringer

Nemmere bliver det ikke

TimeOps er bygget af freelancere

Hele idéen bag TimeOps opstod i 2017, da Morten, på daværende tidspunkt havde drevet MR Freelance siden november 2015. Idéen kom, fordi han havde prøvet, flere forskellige systemer og metoder til at holde styr på sine timer. Og der var bare ikke noget der virkede ordentligt og simpelt.

Så når vi siger at TimeOps er bygget til freelancere, så mener vi det rent faktisk.