Ny funktion: Tags – Så du kan organisere dine registreringer 🏷️

Udgivet den: 6. marts 2022
Opdateret: 6. marts 2022

Vi er så glade for at kunne præsentere en sprit ny funktion i TimeOps. (Pssst den er efterspurgt af jer dejlige TimeOps brugere)

Lad os præsentere funktionen: TAGS 🏷️

Nu kan du oprette lige så mange tags du har lyst til, og det gælder både for TimeOps Free og TimeOps Premium. Med tags kan du selv organisere dine registreringer, udover kunder og projekter.

Tags gør det muligt at lave en relation mellem registreringer, fx hvis du ønsker at markere fakturerede timer, eller at markere registreringer som akutte opgaver. Måske har du en aftale med en fast betaling eller noget helt fjerde. Du bestemmer helt selv hvordan du bruger dine tags, og vi glæder os til at se hvordan i kommer til at bruge dem

Funktionen er fuldt tilgængelig på både computeren 🖥️ og mobilen📱

Filtrer med eller uden et tag 🪄

Vi har krydret tags med lidt ekstra magi. Vi har nemlig gjort det muligt at kunne filtere alle dine registreringer som “har” et tag, eller som “ikke har” et tag i dine rapporter. På den måde bestemmer du helt selv hvilke tags som skal inkluderes eller ekskluderes fra din filtering, rapportering og fakturering.
SE DET ER SMART! (Synes vi selv 😆)

Tilføj tags til dine registreringer når du fakturerer 📃

Som det sidste har vi gjort det muligt for dig at tilføje tags til dine registrerginer når du opretter faktura direkte i Dinero fra TimeOps.
Hvis du fx bruger dine tags til at holde styr på hvad der er faktureret, så kan du nu give tags til alle de registreringer du har lagt ind på din faktura 
OG DET ER OGSÅ SMART! (igen, synes vi selv 😆)