Slip automatikken løs med Zapier og spar mere tid
Zapier gør det muligt for ALLE at lave smart automatik, uden nogen programmeringskompetencer. Du får adgang til flere tusinde applikationer, med Zapier’s enorm og internationale kartotek, + en masse workflow skabeloner du frit kan anvende, i sammenspil med TimeOps Premium
Integrationen til Zapier i detaljer 🔎
TimeOps Integrationerne automatisere manuelle processer
Vælg en "Trigger" i Zap opsætningen
Først vælger du en “trigger” (Udløser), som sætter automatikken igang. En “Trigger” kunne eksempelvis være når et nyt Google kalender event er afsluttet. I opsætningen af en “trigger” skal du forbinde din Google konto, og dernæst vælge præmisserne for hvornår automatikken skal udløses.
Vælg en "Action" Zappet skal udføre
Næste skridt er at opsætte en “Action” altså en handling som skal ske når “Triggeren” udløses. Ud fra triggeren: Google Kalender Event afsluttet, kan du opsætte en “action” der udfører handlingen; registrerer tid brugt på Google Kalender event i TimeOps.
Lad automatik magien udfolde sig
Når trigger og actioner er opsat på dit zap, beder Zapier dig om at teste dit zap, for at se om der er hul igennem. Har du opsat brugte eksempel: Google Kalender event afsluttet = Registre event tidsforbrug i TimeOps, kan du læne dig tilbage og se din automatik sørge for at din møder og aftaler automatisk ender i TimOps, og spare dig tid.