Dinero er Danmarks simpleste regnskabs-program

Regnskab er noget af det man som virksomhedsejer bøvler allermest med, det skal ikke være så svært. Derfor skal fakturering af dine kunder heller ikke være så svært, og derfor har vi bygget en integration til Dinero (Integrationen er pt. under udvikling)

Kom i gang helt gratis
TimeOps Mobile App

Dinero er udviklet til iværksættere og selvstændige, ligesom TimeOps

Dinero og TimeOps deler mange værdier. En af dem er at vi begge fokusere på at gøre livet nemmere for iværksættere og selvstændige. Det er hårdt at have et ny startet firma, men vi vil gerne støtte jer, så i kan få styr på jeres firma. En af de andre ting er, at basis versionen af Dinero er gratis, ligesom TimeOps.

Overblikket

En af de gode ting ved Dinero er, at man altid har et overblik over ens økonomi. Når man logger ind i Dinero, og kommer ud til deres forside, bliver man mødt af et Dashboard, som indeholder en graf, der viser dine indtægter og udgifter for hver eneste måned. På grafen kan du også se om du har overskud eller underskud for hele året. På dashboardet kan man også se, hvor meget du skylder eller har tilgode i moms.

Opret og send faktura

Når det er tid til at sende en faktura til dine kunder, kan du igennem Dinero oprette en faktura helt visuelt. Ikke noget med at indtaste nogle linjer og så først kunne se det endelige resultat, når du har godkendt din faktura. Når du opretter din faktura, udregner Dinero automatisk din moms og giver dig mulighed for at sende fakturaen til din kunde, direkte fra systemet, det giver dig mulighed for at følge med i, om din kunde har set din faktura

En af fordelene ved at bruge Dinero til at sende dine faktura er, at du har mulighed for at modtage betaling med MobilePay eller kreditkort, helt uden at du skal rode dig ud i at få en betalingsterminal og en indløsningsaftale. Når du bruger en af betalingsløsningerne bliver betalingen af fakturaen og betalingsgebyret automatisk bogført når du få pengene udbetalt!

Bogføringshjælpen er nær!

Dinero har gjort utrolig mange ting nemmere end mange andre regnskabsprogrammer, en af dem er deres Dinero Crowd. Dinero Crowd er deres måde, at kategorisere dine udgifter på. Det betyder at, du kan bogføre dine udgifter, ved blot at skrive hvad du har købt med et enkelt ord, har du fx. købt mad så indtaster du bare “mad”, og så kommer systemet med fire scenarier om hvad du har købt mad til, fordi alt efter om det har været til dine ansatte, eller om det var til et forretningsmøde, så skal det bogføres på forskellige konti, men alt det har Dinero styr på, og med over 2.000 søgeord kommer du langt nemmere i mål med din bogføring!

Læs mere om dinero på deres egen hjemmeside

Det får du med Dinero Pro

Fri support fra 8 til 23 alle dage

En af de bedste ting ved Dinero Pro er den support der følger med. Hver eneste dag, 365 dage om året, kan du få hjælp til at lave dit regnskab, om du bare lige har et enkelt spørgsmål, eller om din bank ikke stemmer, så sidder Dinero klar til at hjælpe dig

Det økonomiske overblik

Når du bruger Dinero bliver du mødt af en flot graf på forsiden der viser hvordan det går med dit regnskab ligesom, at du får en direkte integration til bank så du altid kan se om dit regnskab stemmer, og hvis ikke, så spørger du bare supporten, så hjælper de dig

Adgang til integrationer

Når du har Dinero Pro får du adgang til deres store kartotek af eksisterende integrationer som hele tiden bliver større. De gør at du kan sætte store dele af dit regnskab på autopilot og fokusere på at levere dine ydelser, i stedet for at sidde og bogføre hele natten

Det får du ved at kople Dinero og TimeOps sammen

Synkronisering af kontakter

Når du opretter forbindelse fra TimeOps til Dinero kan du slå 2-vejs synkronisering af dine kontakter til. Det betyder at vi løbende sørger for at de kontakter du har i Dinero også kan findes i TimeOps, og omvendt. Det er således lige meget hvor henne du opretter din kontakt, så bliver den oprettet begge steder

Oprettelse af faktura

I TimeOps har dine registreringer flere forskellige stadier, oprettet, godkendt og faktureret. Direkte fra TimeOps kan du således oprette en faktura på dine timer, du vælger bare hvilke timer der skal inkluderes på fakturaen og godkender dit valg, efter et øjeblik kan du så se din faktura inde i TimeOps og sende den afsted, direkte til din kunde

Det er faktisk helt gratis

Og så er det utrolig nemt at komme i gang. Jeg vil væde med at du kan have startet din første registrering inden for 30 sekunder.

Er du klar? 3.... 2... 1...
Opret en gratis konto nu
close-link