Tidsregistreringsfunktioner


Free feature

Lynhurtigt og simpel tidsregistrering

Det tager kun et øjeblik at oprette dine registreringer i TimeOps, lige meget om du starter registreringen når du går i gang med dit arbejde, eller om du først indtaster tiden efterfølgende, er det lynhurtigt at få det hele gemt. Lige meget hvor du bevæger dig hen i TimeOps, har du altid din tidsregistreringsfunktion med dig i toppen af skærmen, lige til at bruge når det er nødvendigt
Sådan gør du:
Vælg projekt
Indtast beskrivelse på opgave
Tryk enter
Browser top bar 2 Registrer tid
Free feature

Overblik på et øjeblik som du ønsker det

At have overblikket er en kunstform, så for at gøre det så nemt som muligt, så giver TimeOps dig lynhurtigt et overskuelig overblik over din virksomheds registreringer. Du kan vælge mellem 4 visningstyper alt efter dine personlige præferencer. Du kan redigere dine registrering ved bare at klikke på dem, helt simpelt.
Sådan gør du:
Klik "Dashboard"
Vælg ønskede visning
Håndter registreringer
Browser top bar 2 Funktion: overblikket over den registret tid
Free feature

5 gratis brugere

Med TimeOps Free får du 5 gratis brugere, så du og din kollegaer kan komme godt i gang med at registrere jeres tid. TimeOps sørger for at du nemt kan få et overblik over alle medarbejdere og ikke mindst søge og filtrer ud fra hver enkel medarbejder
Sådan gør du:
Klik "Indstillinger"
Klik "Brugere"
Klik "Tilføj bruger"
Indtast navn & email
Tryk "Gem"
Browser top bar 2 Tilføj op til 5 brugere gratis

Rapporteringsfunktioner


Free feature

Hold styr på alle dine kunder og alle deres projekter

Når du opretter dine kunder i TimeOps kan du gøre det direkte via CVR registreret, hurtigere bliver det simpelthen ikke. Og det er lige så nemt at oprette dine kunders projekter. Og det bedste af det hele er at der ingen begrænsning på hvor mange kunder og projekter du kan oprette.
Sådan gør du:
Klik "Kunder"
Tilføj kunde & projekt
Håndter kunder & projekter
Browser top bar 2 Kunde og projekt håndtering - Opret kunde og tilføj projekt
Free feature

Lav rapporter til dig selv og dine kunder

Med rapporteringsfunktionen kan du filtrere alle dine tidsregistringer efter behov. Du kan filtrer ud fra kunde, projekt, medarbejder, så du kan få indsigt i hvor og hvordan tiden bliver brugt. Du kan eksportere lækre rapporter i PDF eller CSV format som dokumentation.
Sådan gør du:
Klik "Rapporter"
Vælg periode
Vælg kunde
Download rapport
Browser top bar 2 Rapporteringsfunktion så du nemt kan lave udtræk og dokumentation
Premium feature

Afrunding af registrering

Denne lille, men meget værdifulde funktion, kan hjælpe dig med at afrunde din arbejdstid fx efter 15 min. På den måde får du mere ud af din registrerede tid når du fakturerer dine kunder.
Sådan gør du:
Vælg "Rapporter"
Vælg periode
Vælge kunde / projekt
Vælg afrunding
Browser top bar 2 Afrund dine tidsregistrering - få mere ud af din tid
Premium feature

Gruppering af tidsregistreringer for bedre overblik

Hvis du laver rigtig mange registreringer på mange forskellige projekter og kunder, kan overblikket i dine registreringer blive helt kvalt. Derfor har TimeOps en simpel grupperingsfunktion som gør at du kan få grupperet dine registreringer på baggrund af kunde, projekt, medarbejder eller beskrivelse
Sådan gør du:
Klik "Rapporter"
Vælg periode
Vælg Gruppér efter
Browser top bar 2 Grupperings funktion, så du kan skabe overblik

Firmafunktioner


Free feature

TimeOps understøtter engelsk brugerflade

TimeOps findes på 2 sprog, Dansk og Engelsk. Det vil sige du kan anvende TimeOps hvis du har kollegaer eller samarbejdspartnere i udlandet, uden nogen sproglige udfordringer når det kommer til at registrere tid på den bedste og hurtigste måde.
Sådan gør du:
Kig i bunden af menuen
Klik "Skift sprog"
Browser top bar 2 skift sprog funktion - Timeops findes på dansk og engelsk
Premium feature

Få adgang til smarte integrationer

TimeOps bygger integrationer til de mest brugte platforme, så du kan skabe en stærk synergieffekt mellem de platforme du anvender til dagligt. TimeOps har allerede Dinero & E-conomic integration som gør at fakturering bliver lysår nemmere direkte fra TimeOps
Sådan gør du:
Klik på "Indstillinger"
Klik på "Integrationer"
Opret forbindelse
Browser top bar 2 TimeOps har integrationer
Premium feature

Brugerniveauer til dine medarbjedere

Med TimeOps Premium får du adgang til brugerniveauer. Det er super simpelt, det er blot en enkelt knap, og så har jeres brugere kun adgang til deres helt egne registreringer.
Sådan gør du:
Klik "Indstillinger" i menuen
Klik "Brugere"
Klik "Tilføj bruger"
Indtast navn & email
Vælg brugerniveau
Browser top bar 2 Lav bruger niveauer til medarbejdere
Disse virksomheder anvender allerede TimeOps funktionerne
Slagelse Erhvervscenter logo VATTENFALL logo nuuday logo Horsens HF & VUC logo VALMI logo Digitypes logo Arkzo logo Zealand logo Dinero logo Københavns Kommune logo

Afprøv selv funktionerne!

Det er gratis at bruge TimeOps
TimeOps bliver bedre hver eneste måned
Du kan chatte med manden bag
Over 5x hurtigere end regneark
Du kan tjene 8% mere med TimeOps Premium
Test TimeOps mange fede funktioner nu

Hvorfor anvende TimeOps?

  • "smartphoneappen. Herudover kan vi nemt danne os et overblik og fremsende tidsforbruget til en kunde igennem rapport-modulet. Det er en stor hjælp i vores hverdag. Med udsigten til en Dinero Integration så er TimeOps.dk en gamechanger i forhold til produktivt. Og så er det i øvrigt gratis… What’s not to love?"
    Arvin Aliari Profil billed
    Arvin AliariIndehaver // Digital schweizerkniv
    Image