Login
Funktioner der sparer tid
TimeOps er Danmarks simpleste tidsregistreringssystem som indeholder følgende funktioner
Premium features
Klik & se mere
Tidsregistrering med få klik
Tidsregistrering med få klik
TimeOps er Danmarks nemmeste tidsregistreringssystem
Free feature
Klik & se mere
Gratis App til din tidsregistrerings
Gratis App til din tidsregistrerings
Registrer tid, selv når du er på farten
Free feature
Klik & se mere
Tidsregistrerings overblik
Tidsregistrerings overblik
Listevisning, Gittervisning, Dagsvisning, Ugevisning
Free feature
Klik & se mere
Håndtering af kunder & projekter
Håndtering af kunder & projekter
Opret så mange kunder og projekter du vil
Free feature
Klik & se mere
3 gratis brugere
3 gratis brugere
Så kan du og din kollegaer få mere ud af tiden
Free feature
Klik & se mere
Nem rapportering
Nem rapportering
Du kan nemt søge og filtrere din tidsregistreringer når der skal faktureres
Free feature
Klik & se mere
Flere sprog
Flere sprog
TimeOps findes på både dansk og engelsk
Free feature
Klik & se mere
Live support chat
Live support chat
Du er altid velkommen til at skrive til os
Free feature
Klik & se mere
Tag dine registreringer
Tag dine registreringer
Til organisering internt og eksternt
Free feature
Klik & se mere
Afrunding af registrering
Afrunding af registrering
Med afrunding kan du få mere ud af din tid
Premium feature
Klik & se mere
Gruppér registreringer
Gruppér registreringer
Skab et bedre overblik med gruppering
Premium feature
Klik & se mere
Integrationer & automatik
Integrationer & automatik
Vi udvikler integrationer til tidsbesparende løsninger
Premium feature
Klik & se mere
Brugerniveauer
Brugerniveauer
Sørg for at dine brugere kun kan se de informationer de har brug for med brugerniveauer
Premium feature
Klik & se mere
Fakturerbare registreringer
Fakturerbare registreringer
Hold styr på hvilke timer der skal faktureres
Premium feature
Klik & se mere
Indstil timepris
Indstil timepris
Fakturering er blevet endnu nemmere
Premium feature
Klik & se mere
Kalender­synkronisering
Kalender­synkronisering
Lav din aftaler om til registreringer med 1 tryk
Premium feature
Tidsregistreringsfunktioner
Lynhurtigt og simpel tidsregistrering
Det tager kun et øjeblik at oprette dine registreringer i TimeOps, lige meget om du starter registreringen når du går i gang med dit arbejde, eller om du først indtaster tiden efterfølgende, er det lynhurtigt at få det hele gemt. Lige meget hvor du bevæger dig hen i TimeOps, har du altid din tidsregistreringsfunktion med dig i toppen af skærmen, lige til at bruge når det er nødvendigt
Sådan gør du:
Vælg projekt
Indtast beskrivelse på opgave
Tryk enter
Registrer selv når du er på farten
Selv når du er ude og på farten kan du få din tid med. TimeOps gratis timeregistrerings app gør det super nemt at registrerer, lige meget hvor du er. Når Appen er åben er du igang med at registrer tid med et tryk. Du har adgang til alle timeOps grundfunktioner i appen. Dvs. du kan håndtere kunder, projekter brugere og selvfølgelige dine tidsregistreringer.
Sådan gør du:
Åben TimeOps Appen
Tryk på start ikonet
Overblik på et øjeblik som du ønsker det
At have overblikket er en kunstform, så for at gøre det så nemt som muligt, så giver TimeOps dig lynhurtigt et overskuelig overblik over din virksomheds registreringer. Du kan vælge mellem 4 visningstyper alt efter dine personlige præferencer. Du kan redigere dine registrering ved bare at klikke på dem, helt simpelt.
Sådan gør du:
Klik "Dashboard"
Vælg ønskede visning
Håndter registreringer
3 gratis brugere
Med TimeOps Free får du 3 gratis brugere, så du kan komme godt i gang med at registrere din tid. TimeOps sørger for at du nemt kan få et overblik over alle medarbejdere og ikke mindst søge og filtrer ud fra hver enkel medarbejder
Sådan gør du:
Klik "Indstillinger"
Klik "Brugere"
Klik "Tilføj bruger"
Indtast navn & email
Tryk "Gem"
Registrering af fakturerbare timer
Når du registrere dine timer bliver det lynhurtigt svært at holde styr på hvilke registreringer der skal faktureres, og hvilke du tager på din egen kappe. Med fakturerbare registreringer i TimeOps kan du med et enkelt klik på din registrering markere om tiden er fakturerbar eller ej. for at gøre det endnu nemmere kan du selvfølgelig opsætte dit projekt til at være fakturerbart, så sørger TimeOps selv for at markere din tid som fakturerbar når du vælger det rigtige projekt
Sådan gør du:
Vælg projekt
Skriv beskrivelse
Vælg mellem "Fakturerbar" eller "Ikke fakturerbar"
Support Live Chat
Uanset hvor du bevæger dig hen i TimeOps timeregistreringssystem har du altid adgang til live chatten, hvor udvikleren bag (Morten) sidder klar til at besvare dine spørgsmål og hjælpe med at løse dine udfordringer. Morten elsker at få input fra brugeren, så du er altid velkommen til at skrive med ris og ros
Sådan gør du:
Klik på chat ikon - nederst højre hjørne
Skriv din henvendelse
Tryk send
Morten svare ASAP
Organiser dine registreringer med tags
Med tags kan du organisere dine registreringer lige som passer dig både på desktop og mobil. Tags giver dig mulighed for at skabe kontekst til dine tidsregistreringer. Du kan bruge tags til at skabe reltion mellem tidsregisteringer som ligger udover kunder og projekter.
Sådan gør du:
Vælg tags i "venstre menuen"
Klik på "opret tags" knappen
Tilføj tags til nye eller gamle registreringer
Kalendersynkronisering
Via appen kan du synkronisere din kalender aftaler over i TimeOps, gemt som tidsregistreringer, helt automatisk når du har givet TimeOps tilladelse til at se din kalender. Du vælger selv hvilke af din kalender TimeOps skal synkroniser fra, samt hvilke aftaler du vil oprette som registreringer. På den måde har altid fuld kontrol over hvad der skal synkroniseres fra din kalender.
Sådan gør du:
Åben TimeOps app
Tryk kalender ikon i bunden
Vælg aftaler du vil synkronisere
Det er nemt og hurtigt at komme igang
Prøv det helt uforpligtende
Rapporteringsfunktioner
Hold styr på alle dine kunder og alle deres projekter
Når du opretter dine kunder i TimeOps kan du gøre det direkte via CVR registreret, hurtigere bliver det simpelthen ikke. Og det er lige så nemt at oprette dine kunders projekter. Og det bedste af det hele er at der ingen begrænsning på hvor mange kunder og projekter du kan oprette.
Sådan gør du:
Klik "Kunder"
Tilføj kunde & projekt
Håndter kunder & projekter
Lav rapporter til dig selv og dine kunder
Med rapporteringsfunktionen kan du filtrere alle dine tidsregistringer efter behov. Du kan filtrer ud fra kunde, projekt, medarbejder, så du kan få indsigt i hvor og hvordan tiden bliver brugt. Du kan eksportere lækre rapporter i PDF eller CSV format som dokumentation.
Sådan gør du:
Klik "Rapporter"
Vælg periode
Vælg kunde
Download rapport
Afrunding af registrering
Denne lille, men meget værdifulde funktion, kan hjælpe dig med at afrunde din arbejdstid fx efter 15 min. På den måde får du mere ud af din registrerede tid når du fakturerer dine kunder.
Sådan gør du:
Vælg "Rapporter"
Vælg periode
Vælge kunde / projekt
Vælg afrunding
Gruppering af tidsregistreringer for bedre overblik
Hvis du laver rigtig mange registreringer på mange forskellige projekter og kunder, kan overblikket i dine registreringer blive helt kvalt. Derfor har TimeOps en simpel grupperingsfunktion som gør at du kan få grupperet dine registreringer på baggrund af kunde, projekt, medarbejder eller beskrivelse
Sådan gør du:
Klik "Rapporter"
Vælg periode
Vælg Gruppér efter
Helt uden prøveperiode
Opret en gratis konto
Firmafunktioner
TimeOps understøtter engelsk brugerflade
TimeOps findes på 2 sprog, Dansk og Engelsk. Det vil sige du kan anvende TimeOps hvis du har kollegaer eller samarbejdspartnere i udlandet, uden nogen sproglige udfordringer når det kommer til at registrere tid på den bedste og hurtigste måde.
Sådan gør du:
Kig i bunden af menuen
Klik "Skift sprog"
Få adgang til smarte integrationer
TimeOps bygger integrationer til de mest brugte platforme, så du kan skabe en stærk synergieffekt mellem de platforme du anvender til dagligt. TimeOps har åbnet op for at du kan lave automatik både som udvikler og som almen bruger. Det har vi gjort ved en integration til Zapier der gør det muligt for de fleste at lave automatik. Yderlige har vi udviklet et TimeOps API så du kan skræddersy din egen løsning. TimeOps har allerede integration til Dinero som gør at fakturering bliver lysår nemmere direkte fra TimeOps, og integration til e-conomic som gør det muligt at synkronisere dine kunder mellem TimeOps og e-conomic
Sådan gør du:
Klik på "Indstillinger"
Klik på "Integrationer"
Opret forbindelse
Brugerniveauer til dine medarbjedere
Med TimeOps Premium får du adgang til brugerniveauer. Det er super simpelt, det er blot en enkelt knap, og så har jeres brugere kun adgang til deres helt egne registreringer.
Sådan gør du:
Klik "Indstillinger" i menuen
Klik "Brugere"
Klik "Tilføj bruger"
Indtast navn & email
Vælg brugerniveau
Indstil timepriser på kunder & projekter
Denne funktion gør det muligt for dig at indstille timepris for en kunde, og herunder projekter. På den måde slipper du for manuelt indtastning af timepriser når der skal oprettes faktura til kunden eller samarbejdspartner
Sådan gør du:
Vælg "Kunder" i menuen
Klik på rediger kunde ikon
Indtast timepris
Klik gem
Helt uden prøveperiode
Opret en gratis konto
Afprøv selv funktionerne!
Det er gratis at bruge TimeOps Free
TimeOps bliver bedre hver eneste måned
Du kan chatte med manden bag
Over 5x hurtigere end regneark
Prøv TimeOps uden en konto
Du kan tjene 8% mere med TimeOps Premium
Helt uden prøveperiode
Opret en gratis konto